top of page

Miért van itt a verzióváltás ideje?

A pandémiához köthető rendkívüli helyzet rákényszerít minket arra, hogy a lehető legtöbb folyamatunkat távoli munkavégzéssel valósítsuk meg. Ehhez pedig korszerű informatikai megoldásokra van szükség. A Navision (Dynamics NAV) egy nagyon megbízható és stabil rendszer, de az általa alkalmazott technológiák fölött már eljárt az idő. A Business Central a Navision utódjaként a legkorszerűbb technológiákra épül, melyekkel folyamatosan reagálni tudsz majd az üzleti környezet mindennapos kihívásaira.

ELAVULT RENDSZERREL NEM LEHETSZ PIACVEZETŐ

Fejlődnél, de funkcionális, vagy technológiai korlátokba ütközöl? Tartasz tőle, hogy emiatt esetleg hátrányba kerülsz a versenytársaiddal szemben?

 

Válts verziót és nálunk automatikusan hozzájutsz a félévente megjelenő funkcionális és technológiai újdonságokhoz.

 

A Business Central jövőbe mutató fejlesztési koncepciójának és az általunk kialakított módszertanoknak köszönhetően többé nem kell aggódnod, hogy beragadsz egy korábbi verzióba.

Eljött a váltás ideje
Gondold át a fejlesztések szükségességét!

STANDARD FUNKCIÓKKAL HATÉKONYABBAN MŰKÖDHETSZ

 

Jellemző a rendszeredre a nagy számosságú egyedi fejlesztés? Támogató partnered egyre drágábban és lassabban szállítja amit kérsz? Ez egy természetes evolúciós következménye az elavult rendszereknek, mivel egyre nehezebb lesz biztosítani a megfelelő szakértelmet a fenntartásukhoz.

 

A Business Central számtalan új funkciójával és a hozzájuk elérhető standardizált alkalmazásokkal gyorsabban reagálhatsz a változásokra és csökkentheted fenntartási költségeidet.

 

Speciális folyamataidat kezeld rendszeren kívül és egyszerűen megvalósítható adatkapcsolatokkal kösd össze az érintett területeket.

KIAKNÁZHATOD A MÚLTADBAN REJLŐ LEHETŐSÉGEKET

Problémát jelent összetett elemzéseket végezned az évek során felhalmozott adataidon? Azért nem váltasz, mert nem szeretnél törzs- és nyitó adatokkal indítani egy új rendszert?

 

Az új verzió használatba vételével nem kell hátat fordítanod a múltnak: adataid akár tranzakciós szinten is átkerülhetnek az új rendszeredbe, így magaddal hozhatsz mindent, amit eddig összegyűjtöttél

 

Múltbeli adataid alapján a Business Central intelligens funkcióinak alkalmazásával pedig pontosabb képet kaphatsz jövőbeli értékesítésed, készletszintjeid, valamint cash flow-d előrejelzése területén.

Nem kell lemondanod az adataidról
Szorít az idő? Van megoldás!

ÚJ RENDSZERED AKÁR 2 HÓNAP ALATT HASZNÁLATBA VEHETED

Tartasz a váltás idő- és költségigényes folyamatától, és szeretnéd kollégáid erőforrásait inkább az üzleti folyamatokra koncentrálni?

 

A munka oroszlánrészét mi végezzük el a jelenlegi rendszeredben lévő fejlesztéseket valamint riportjaidat feltérképező rövid egyeztetéseket követően. Így nem kell amiatt aggódnod, hogy a váltás miatt megakadhat az üzletmeneted. Az új verzió oktatását már a saját adataiddal feltöltött rendszereden fogjuk megtartani.

BÁRMELYIK VERZIÓRÓL ELŐRE LÉPHETSZ

Nem számít, melyik Navision verzió működik nálad, a váltás ma már csak módszertanok és eszközök kérdése. Mi mindkettőt kialakítottuk és szívesen bocsátjuk rendelkezésedre őket.

Nagyon régi a rendszered? Nem probléma!
Felköltözhetsz a felhőbe is

NEM KELL TÖBBET RENDSZER INFRASTRUKTÚRA ÜZEMELTETÉSSEL FOGLALKOZOD

A verzióváltással együtt lehetőséged nyílik a felhőbe költöztetni vállalatirányítási rendszered. Nincs többé szerver beruházás, magas üzemeltetési költségek. Fizess elő felhős szolgáltatásunkra, és egy könnyen kalkulálható havidíjért cserében megkapod a licenceket, az üzemeltetett infrastruktúrát, a lokalizációt, a jogszabályi megfelelőséget, valamint a szupportot is.

 

Emellett a felhős szolgáltatás magával hozzá a mindenkori legfrissebb verziókra történő automatikus áttérést, sőt, felhős csomagjaink grátisz tartalmazzák az Office 365 előfizetéseket is.


Felkeltettük az érdeklődésed? Próbáld ki a Business Central-t!
 

Kérdéseid lennének? Szívesen állunk rendelkezésedre!
 
bottom of page