A Business Centralban rejlő lehetőségek
A stabil működés és a jövőt befolyásoló döntések alapja az átlátható üzletmenet. A Business Central összehangolja vállalkozásod folyamatait a pénzügy, kereskedelem, logisztika, szolgáltatás, valamint gyártás területein. Mindemellett korszerű technológiájának köszönhetően csatlakozási lehetőséget biztosít külső megoldásokhoz, mint pl: banki szoftverek, webáruház, CRM, vagy iparág-specifikus rendszerek.
Funkcionális területek
Minden, amit egy korszerű rendszernek tudnia kell, és sokkal több annál
TARTSD KEZEDBEN PÉNZÜGYEIDET
Hozz megalapozott döntéseket a könyvelés, értékesítés, beszerzés, készletgazdálkodás és az ügyfelekkel történő interakciók során keletkezett adatok összekapcsolásával, hogy teljes képet kapj vállalkozásodról.
Ábrázold vállalatod pénzügyi teljesítményét valós időben a beépített Power BI irányítópultokkal. Azonosítsd a mintákat és trendeket és nyerj betekintést mélyreható elemzéssel vállalkozásod helyzetéről.
Gyorsítsd fel az időszaki és év végi pénzügyi zárás folyamatát valós idejű és pontos könyvelési adatokkal..
Tedd pontosabbá előrejelzéseid
Finomítsd a pénzügyi előrejelzéseket azáltal, hogy több nézőpont szerint modellezed és elemzed adataid. A jelentések testreszabásában a zökkenőmentes Microsoft Excel integráció nyújt segítséget.
OPTIMALIZÁLD ELLÁTÁSI LÁNCOD
Jelezd előre a készletek feltöltésének optimális időpontját beépített intelligenciával. Az értékesítési- és a várható készlethiányok előrejelzés funkció segítségével beszerzési rendeléseket hozhatsz létre.
Kapj átfogó képet a készleteidről hogy időben tudj szállítani. Kövess nyomon minden cikkmozgást a raktárad elrendezése és a tárolási egységek méretadatai alapján kialakított tárhelyek alkalmazásával
Kontrolláld és optimalizáld gyártási erőforrásaid kapacitásait és növeld gyártásaid ütemezésének pontosságát vevőid igényeinek teljesítése érdekében.
GYORSÍTSD FEL ÉRTÉKESÍTÉSED ÉS JAVÍTSD SZOLGÁLTATÁSAID SZÍNVONALÁT
Priorizáld érdeklődőidet a várható elérhető árbevétel alapján. Kövesd nyomon üzletfeleiddel folytatott interakcióid és kapj képet a vásárlási-érték-növelési, keresztértékesítési és megújítási üzleti lehetőségekről.
Gyorsítsd fel értékesítési folyamatodat az ajánlatadástól a pénz beérkezéséig. Reagálj gyorsan értékesítéssel kapcsolatos megkeresésekre - közvetlenül Outlookból.
Kapj átfogó képet szervízfeladataidról, munkaterhelésekről és kollégáid képességeiről a hatékonyabb erőforrás allokáció és a feladatok megoldásának elősegítése érdekében.
PROJEKTMEGVALÓSÍTÁS IDŐBEN, KÖLTSÉGKERETEN BELÜL
Hozz létre, kezelj és kövess projekteket fejlett költégvetés-kezelési, időlejelentési és riporting képességek alkalmazásával. Készíts, módosíts és tarts kézben költségvetéseket projektjeid profitabilitásának biztosítása érdekében.
Lásd át erőforrásaid kapacitás-, és értékesítés tervezéssel. Kövesd nyomon bevételeid és költségeid alakulását és hasonlítsd össze a terv adatokkal.
Hozz megfelelő döntéseket valós idejű projekt státusz, profitabilitás és erőforrás kihasználás adatok alapján.
ADATVÉDELEM, GDPR
Tartsd tiszteletben ügyfeleid saját adataihoz való jogait, és építsd fel úgy az üzleti tevékenységed, hogy az megfeleljen az Általános adatvédelmi rendeletnek (GDPR).
Engedélyezd és korlátozd több szinten a személyes adatokhoz való hozzáférést, és hozz létre auditnaplókat a biztonság és az elszámoltathatóság érdekében.
Kezelj, tárolj és mozgass adatokat biztonságosan rendszereid között, megvédve azokat az illetéktelen hozzáférésektől.
AZ ÜZLET OTT VAN, AHOL TE MAGAD
Azonos felhasználói élmény, függetlenül attól, hogy felhőben, vagy helyben telepített változatban valósítottad meg rendszered.
Vidd magaddal üzleted megszokott, intuitív felületekkel Windows, Android, és iOS eszközökön egyaránt.