A Dynamics 365 termékcsalád szolgáltatás-alapú megoldásai, így a Business Central is a Microsoft Azure felhőből, a Microsoft által üzemeltetve érhető el. Mindez azt is jelenti, hogy a Microsoft felel egyaránt a rendszer karbantartásáért, az adatok biztonságos tárolásáért és a frissítések végrehajtásáért.

Átfogó informatikai infrastruktúra-karbantartás és skálázhatóság

Az Azure-felhő kiválasztásakor nem kell a kiszolgálók és az informatikai infrastruktúra kezelésére fordítanod a figyelmed. A legtöbb vállalat esetében a felhő használata az időmegtakarítás mellett pénzügyi előnyöket is eredményez. Az Azure-ból szolgáltatott üzleti megoldásokkal az informatikai infrastruktúrával kapcsolatos kiadások minimalizálhatók. A Business Central rendszer eléréséhez mindössze egy internetkapcsolattal rendelkező számítógépre vagy mobileszközre van szükséged.

 

Érdemes megjegyezni, hogy a felhőalapú Business Central megoldás skálázhatóbb. Valójában bármikor bővítheted, illetve szűkítheted felhasználói hozzáféréseid számát. Amennyiben performanciális jellegű problémával találkozol, akkor pedig lehetőséged van a Microsofttól többlet erőforrás-kapacitást igényelni.

Megbízhatóság
A Microsoft magasfokú megbízhatóságot biztosít a 99,9%-os rendelkezésre állás biztosításával. Ugyanakkor egy esetleges hiba , vagy szolgáltatás-kiesés esetén nem kell aggódnod az adatvesztés és a biztonsági mentés miatt, a Microsoft biztosítja az infrastruktúra megfelelő biztonságát redundáns erőforrásokkal és folyamatos adatmentéssel.

Frissítések
Általánosságban elmondható, hogy a Business Central felhős változatának felhasználói korábban kapnak frissítést, mint a rendszer helyszíni verzióját használó ügyfelek. Fontos, hogy a felhőben a Microsoft felelős a frissítésekért, melyek általában automatikusak (természetesen a felhasználó eldöntheti, hogy mikor kerüljön sor a frissítésre).

További szolgáltatások
A Microsoft Azure-felhő sokkal több, mint Business Central alatti infrastruktúra. A Business Central használatával a felhős változatban vállalatod számos integrált szolgáltatáshoz férhet hozzá, például Office 365, PowerBI (Üzleti intelligencia), SharePoint, PowerApps és Üzleti intelligencia megoldások.

Először felhőt!

A Microsoft nyomatékosan ajánlja a felhőalapú megoldásokat. A Microsoft Azure felhő használata jelentős előnyökkel jár. Az informatikai infrastruktúra megvásárlásának és karbantartásának területén elérhető megtakarítások, a skálázhatóság, a magas rendelkezésre állás, az adatvesztés elleni védelem, az automatikus frissítések és a felhőből szolgáltatott más megoldásokkal való hibátlan integráció jelentik az előnyeit az Online változat megvalósításának, legyen szó akár új bevezetésről, akár egy meglévő Microsoft Dynamics alapú vállaltirányítási rendszerről történő átállásról, verzióváltásról.

 

Neked ajánljuk amennyiben:

Gondolkodásod technológia orientált, fontos számodra, hogy az informatika ne nyűg, hanem támogatást biztosító eszköz legyen, amelynek csak az alkalmazásával szeretnél foglalkozni, kialakítását, üzemeltetését szívesen bíznád szakértőkre. Iparágad, tevékenységi köröd olyan folyamatok támogatását igényli, melyek megfeleltethetők egy vállalatirányítási rendszer standard funkcióival kialakítható folyamathalmaznak. Fejlesztési igényként a legtöbb esetben az adott piacon egyediséget, versenyelőnyt biztosító folyamatok megvalósítása, valamint szakmai rendszerek felé irányuló adatkapcsolat megvalósítása merül fel. Egy országban működő vállalatod, esetleg cégcsoportod van, ahol a tipikusan 50 alatti felhasználószám esetlegesen szezonalitástól függően ingadozhat.

 

Rendszerbevezetés/üzemeltetés jellemzői:

A belépési költség alacsony, a rendszer által kínált, több területen előre beállított funkciók a bevezetés kockázatát csökkentik. A projekt tipikusan az egyedi paraméterek beállításával szokott kezdődni, mely során feltérképezésre kerülnek azok az igények, amelyek esetlegesen fejlesztési feladatokat generálhatnak. A megvalósításkor eldönthető, hogy egy már kész, a Microsoft áruházában elérhető megoldást, vagy egyedi fejlesztést választ az ügyfél. A fejlesztés agilis módszertan alapján történik, az ügyfél folyamatosan látja, miként készül el a számára kialakított egyedi megoldás. A bevezetési projektben fellelhetők a klasszikus változatban is megtalálható oktatás, tesztelés és adatbetöltés feladatai. A felhasználói hozzáférések, a rendszer üzemeltetése, a folyamatos frissítések és legújabb kiadások automatikus rendelkezésre bocsátása egy rögzített havidíj megfizetése mellett érhető el. A bevezetést rögzített tartalom mellett rögzített áron valósítja meg a szolgáltató. A magas fokú standardizációnak, valamint a megfelelően megválasztott és összekapcsolt technológiai komponenseknek köszönhetően lecsökken az ügyfél oldali erőforrás igény, valamint kordában tarthatók a fenntartási költségek is.

Business Central Online - szolgáltatásként, felhőből